top of page

SAP Forum

Public·150 members

Popup error “SAP Frontend Server - Erroneous data received from server - Application may not work correctly”

ERROR:

Popup error “SAP Frontend Server - Erroneous data received from server - Application may not work correctly”

while posting JV with T Coded FB50

SOLUTION:

To Deactivate SAP GuiXT >>>

On the same screen > Select More > SAP GUI settings and actions > click on SAP GuiXT (to deactivate) and SAVE.

Regards,

Adharsh

23 Views
Roma FD
Roma FD
Jul 27

J'ai eu exactement le meme souci l'ete dernier, et en fait c'etait juste un porte-ampoule defectueux, rien a voir avec le faisceau electrique. Apres avoir change la piece avec une d'occasion trouvee sur Leboncoin, plus aucun probleme depuis six mois. Ca m'a tellement soulage de regler cette histoire, et pour me detendre apres ce bricolage, je me suis pose devant les matchs de foot et j'ai tente une petite mise pour rendre la soiree plus interessante. Des fois, j'aime bien tenter ma chance en ligne, alors je jette un oeil sur https://vegashero-francias.fr/ quand j'ai un moment de calme.

Members

Get updates on new programs, workshops, the latest developments, and community activities, straight to your inbox.

Thanks for subscribing!

Programs
Instructor Led
Self-Paced Videos

Corporate Workshops

Gaurav Learning Solutions Reviews.png

© 2025 Gaurav Learning Solutions

bottom of page